Pages

Wednesday, 5 July 2017

"Blog or not blogging"

After long time I'm back again, even I thought to finish with this blog, but I think for now is ok to stay here. Many things happened in my life, after many time with bad health, exams and visiting doctors. I finally know about the ailments, so I'm doing treatments to regain my health.
Last month, a few days after my birthday, I lost my maternal granny, we were very close and she worthy of my love and admiration. It is still difficult to think that she passed away and that I will not see her again. I still can not believe it, death is something well known but strange and distant when you live it.
Also my self-esteem has declined, and it is difficult to leave time for myself as I did before. You know? I am not a young girl, I am a woman, mother, artist, and wife. Something I suppose does not think that I am. But I have my beliefs and spiritual practices, which helps me a lot in these hard times.
So, I talked even more than I should here, about me, I guess. I want to dedicate more to the blog and to the things that I like, I hope to do it little by little. That's all for now... Have a beautiful day.
***
Después de un largo tiempo he vuelto a bloguear, incluso pensé que debía cerrar el blog y no continuar. pero por ahora pienso que está bien quedarse por acá. Muchas cosas han pasado en mi vida, luego de un período de mala salud, exámenes y de visitas al doctor, finalmente sé acerca de las dolencias que tenía y qué las causaba, así que estoy en tratamiento para mejorarme. 
El mes de Junio, una semana antes de mi cumpleaños, perdí a mi abuela materna, éramos muy cercanas y ella merecía todo mi amor y admiración. Aún es difícil pensar que ella falleció y que no la veré otra vez. Aún no lo puedo creer. La muerte es algo bien sabido pero resulta tan extraño y lejano cuando lo vives.
También mi autoestima disminuyó, y es difícil darme tiempo para mi misma como lo hacía antes. Sabes? no soy una jovencita, soy una mujer, madre, artista y esposa. Supongo que no sabías esas cosas de mi. Pero tengo mis creencias y prácticas espirituales, lo que me ayuda un montón en estos tiempos difíciles. Así que creo que hablé incluso más de lo que debería, acerca de mi. Supongo. Pero quiero dedicar más tiempo a bloguear y a las cosas que me gusta, espero hacerlo poco a poco. Eso es todo por ahora... Que tengan un bonito día.




No comments:

Post a Comment

Any comments with respect are welcome, please share your link blog and I comment back, plus I always answer and follow back :)
Todos los comentarios con respeto son bienvenidos, Chicas compartan sus links yo les comento de vuelta, además siempre respondo y sigo de vuelta :)